fredag 14 februari 2014

Alla Hjärtans Dag


Jag önskar alla en trevlig

ALLA HJÄRTANS DAG

22 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nu skiner solen här och gör dagen ännu bättre.

      Radera
  2. Tack det samma ! Fin bild av dej :-) ! ................Ingen sol här! Men det är dimma så.... kanske solen är på gång! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte jag på bilden, men hon är väldigt lik mig.

      Radera
  3. Önskar dig detsamma. Då är vi lika varandra, för hon är lik mig också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visste väl att vi hade mer än vårt syintresse gemensamt.

      Radera
  4. Snygging där!:)
    Detsamma önskar jag dig!

    kram
    Karin

    SvaraRadera
  5. Ja en sådan HJÄRTE- DAG måste du så klart glittra lite extra.

    Nu ska vi åka till Ullared, där ska jag frissera mig, fick en tid kl.12, jag behöver snygga till mig.
    I morgon fyller mitt äldsta barnbarn 25 år, vi ska till Habo och gratulera henne.

    Ha en fin dag!
    Kram till dig från mig./ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter skönt att gå till frissan. Hoppas du gör många fynd på Ullared.

      Radera
  6. Detsamma till dig!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  7. tack :) och detsamma till dig <3
    Sv: kan inte skryta med vårväder här men det regnar i allafall inte och haglar inte och snöar inte :)
    kramar <3

    SvaraRadera
  8. Tack detsamma och Hjärtliga kramar Bobopidop:)

    SvaraRadera
  9. Ha en fin Alla hjärtans Kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Detsamma till dig.Hoppas du haft en hjärtligt bra dag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. God morgon!
    får önska dig en jättefin lördag istället.
    Kram från mig!

    SvaraRadera