torsdag 27 oktober 2011

Tack och lov att det finns bloggare


Min dag är räddad. Efter förmiddagens uppringning blev jag minst sagt lite orolig. Efter alla inbrott och konstiga telefonsamtal som varit senaste tiden så tror man ju alltid det värsta. Vilken tur att jag skrev om det på bloggen när jag inte lyckades hitta det här företaget på Eniro. Ingrid, min bloggvän från Gotland, är en riktig privatdetektiv. Hon lyckades hitta den här firman. Den var ganska nystartad så det var kanske därför det inte gick att hitta dem på Eniro. Jag sökte ju bara på företag. Tusen tack, Ingrid! 

6 kommentarer:

  1. Bloggare är bra kompisar!!!Undrar hur lång tid det tar att steka ett strutsägg?? Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi! Ja, förhoppningsvis inte 45 minuter.

    SvaraRadera
  3. OK! Jag ska ut och leta upp en struts.Sen får jag kolla var hon lägger ägget.Så..... som du förstår så kan det ta tid! Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är sånt vänner är till för :)

    SvaraRadera
  5. Meeen så produktiv du är nu då...

    VA bra! Antog nästan det när jag läste hennes kommentar!

    Å sen förkyld, fick du mitt tro!

    SvaraRadera
  6. Vinden har kanske legat på från ditt håll?

    SvaraRadera