måndag 4 april 2011

Vårtips


Idag skiner solen och energin ökar enormt. Tänk vad lite sol kan göra skillnad! På något sätt känns allt mycket roligare. Jag får 1000 nya ideér som jag vill genomföra.......NU! Bäst att smida medan järnet är varmt, för om det är mulet eller regnar i morgon, så vet jag av erfarenhet att jag tappar sugen direkt. 

Både dags- och veckotidningar är överfulla med tips på vad man ska göra i trädgården nu och vilka växter som är bra att plantera den här tiden. Annonser för vårkläder syns lite överallt. Sista veckorna har jag läst skoannonser från sportaffärer i stort sett dagligen. Det droppar in massvis av nyhetsbrev i min mailbox. Givetvis har jag själv beställt de flesta av dem, eftersom det är sådant som jag är intresserad av. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar