söndag 4 juli 2010

Hej svejs!



Jag förutsätter att ni märkt namnändringen på min blogg. På förmiddagen gjorde jag en liten omändring i den. Ombyte förnöjer! Jag tyckte det lät så mesigt och fantasilöst med Gunnels blogg, och eftersom jag är en stor beundrare av Golden Girls så snodde jag rubriken därifrån. Golden Girls hörs egentligen bättre än Pantertanter, men nu har ju serien översatts till det och då är det bara att hänga på. Min baktanke var att jag kan var lite spydigare när jag gömmer mig bakom pseudonymen Pantertanten. Kärringen mot strömmen kunde klart också varit ett alternativ.

Tiden bara rusar iväg när man sitter vid datorn. Det är redan eftermiddag och jag har glömt bort att äta lunch. Hurra! Datorn är den nya bantningsmetoden. Viktväktarna släng er i väggen!

2 kommentarer:

  1. Pantertanten alltså...innebär det att du kommer att börja klä dig i leopardmönstrade tajta byxor också? :-)

    SvaraRadera
  2. Ska fundera på saken........nu har jag funderat klart. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!

    SvaraRadera