lördag 31 juli 2010

Flitig som en myra

Det syns verkligen skillnad i mina hobbyrum nu. Tidigare i veckan kunde man tro att en mindre tornado farit fram där, men nu måste jag säga att jag är mycket stolt över mig själv. Alla lösa papper är insorterade i pärmar och står på sin plats i boksnurran. Nu gäller det att vara benhård och sätta in alla nya mönster efter hand som jag skriver ut dem. Ska bli spännande att se hur länge jag kan hålla det löftet.

Oj, så mycket tid man kan lägga ner framför datorn. Ibland tänker jag att jag ska bara kolla mina mail och kanske se om det finns nåt annat intressant på nätet. Det brukar alltid sluta med att jag hamnar på en sida där jag sen hittar 100-tals andra länkar. Efter ett tag har jag glömt vad jag började leta efter. Det är i de situationerna som mina pappershögar brukar växa.

Emellanåt får jag ta en paus så inte skrivaren går varm, och då brukar jag titta på You Tube. Milda makter vilka filmer folk lägger ut där! En del är väldigt proffsigt gjorda och då är det ett nöje att titta. En filmsnutt som jag sett där många gånger är den om brudföljet som gör en väldigt ovanlig entré i kyrkan (JK Wedding Entrance). Den kan jag se hur många gånger som helst, och tycker den är lika kul varje gång. Den har blivit otroligt populär och har visats över 53 miljoner gånger. Det har gjorts en skilsmässoversion på den också som är minst lika bra.

Jag tror jag ska titta på den ännu en gång. Måste bara skriva ut lite fler mönster först.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar