söndag 6 juni 2010

Nedräkning



Denna helgen var den sista lediga helgen innan jag blir statsanställd. Det kändes faktiskt inget annorlunda alls. Jag gjorde det jag alltid brukar göra under helgen; nämligen minsta möjliga nyttiga saker. Helgen är till för att slappa eller roa sig. Det kommer jag att hålla stenhårt på även i framtiden. Alltså blev det sovmorgon, grillning och kubbspel igår och Välashopping idag.

Många undrar om jag inte kommer att sakna jobbet när jag nu ska sluta. Det kommer jag INTE att göra, men jag kommer med glädje att tänka på barnen och de jag har jobbat tillsammans med. Jag kommer ju inte att emigrera så chansen att vi träffas igen är väldigt stor. Jag tror faktiskt att pensionärstillvaron blir precis det man själv vill att den ska bli. Och jag har bestämt mig för att min ska bli HELT FANTASTISK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar