onsdag 2 juni 2010

Äntligen!



Idag kom sommaren. Så mycket lättare allt känns då. Med dagens HD följde en ganska tjock bilaga med den passande rubriken SOMMAR. Där kan man läsa om olika tips på vad man kan fördriva sin lediga tid med. Det finns inget roligare än att sitta och planera utflykter. Hade jag vägt 30 kilo mindre så hade jag testat cafeér runt om i Skåne hela sommaren. Nu får det bli nåt nyttigare, men det behöver inte betyda att det blir tråkigare.

I morgon ska jag köra bilorientering. Det är Bilkåren i Åstorp som anordnar den. Tyvärr är min ordinarie kartläsare förhindrad att deltaga, men jag har fixat en skicklig ersättare för henne. Nu gäller det bara att skumma i genom NE och lite faktaböcker så vi kan svara på de kluriga frågorna. Får heller inte glömma att ladda mobilen ifall vi behöver "ringa en vän". Vi kör ju för att vinna.

1 kommentar:

  1. Såg nånstans att det ska vara en utställning på Louisiana med Edward Much & Andy Warhol i sommar. Kanske kan vara nåt? :-)

    SvaraRadera